Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 i Polsat z największymi udziałami w widowni telewizyjnej

Największy udział w widowni telewizyjnej miał w styczniu Program 1 Telewizji Polskiej. W grupie komercyjnej prowadził Polsat.

Udziały całej pierwszej czwórki spadły wobec stycznia ub.r. Najchętniej oglądany był TVP 1, który miał 14,07 proc. udziału w widowni (wobec 16,85 proc. rok temu). Drugi był Polsat z udziałem 12,95 proc. (14,40 proc.), na trzecie miejsce awansował TVN – 12,38 proc. (13,28 proc.), a na czwarte spadła Dwójka – 11,33 proc. udziału (13,70 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: filmowo-serialowy kanał TVN Siedem, ponadregionalne stacje TV 4 i TV Puls, kanały informacyjne TVP Info i TVN 24 oraz powtórkowy Polsat 2. Kanały te osiągnęły lepsze wyniki niż przed rokiem - oprócz stacji informacyjnych.

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVP+1|Polsat|TVN+|TVP+2|TVN+Siedem|TV+4|TV+Puls|TVP+Info|TVN+24|Polsat+2|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=24,0,6&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,20,0,20&chd=t:16.85,14.4,13.28,13.7,2.23,2.25,2.01,3.75,2.9,1.32|14.07,12.95,12.38,11.33,3.41,3.13,3.02,3,2.83,1.78&chdl=stycze%C5%84+2012|stycze%C5%84+2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,10,1|N,000000,1,0:10,10,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+og%C3%B3lnej+(w+proc.)&chts=000000,14.5

Natomiast w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) najchętniej oglądaną telewizją był Polsat z udziałem 14,45 proc. (spadek z 16,39 proc. w styczniu ub.r.), a drugie miejsce utrzymał TVN - 12,98 proc. (spadek z 13,72 proc.). Jedynka miała tu 10,70 proc. udziału (12,91 proc.), a udział Dwójki spadł do 9,91 proc. (11,97 proc.). Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: TVN Siedem, TV Puls, TV 4, TVN 24, Polsat 2 i TVP Info, które - oprócz tej ostatniej stacji - zanotowały wzrost.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|Polsat|TVN+|TVP+1|TVP+2|TVN+Siedem|TV+Puls|TV+4|TVN+24|Polsat+2|TVP+Info|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=24,0,6&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,18,0,18&chd=t:16.39,13.72,12.91,11.97,2.82,2.19,2.7,2,1.39,2.07|14.45,12.98,10.7,9.91,3.61,3.17,3.08,2.15,1.92,1.43&chdl=stycze%C5%84+2012|stycze%C5%84+2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,10,1|N,000000,1,0:10,10,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+16-49+(w+proc.)&chts=000000,14.5

(04.02.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.