"Bloomberg Businessweek Polska" w Radiu PiN
"7 dni na biznes" - wspólny program dziennikarzy tygodnika "Bloomberg Businessweek Polska" (Presspublica) i Radia PiN pojawi się na antenie tej stacji w najbliższy poniedziałek, 4 lutego.
Program poprowadzą Cezary Szymanek, redaktor naczelny "BBP", i Bartek Wejman, szef anteny Radia PiN. Będzie nadawany co poniedziałek (w dniu ukazywania się tygodnika) i potrwa od 7 do 10. Na audycję złożą się aktualne informacje, przegląd prasy oraz komentarze ekonomistów i przedsiębiorców. Zapraszani będą też goście ze świata biznesu i polityki.
"Nawiązanie współpracy z Radiem PiN jest naturalnym ruchem. Obie redakcje skupiają się na szeroko rozumianym biznesie i gospodarce. A program »7 dni na biznes« będzie atrakcyjnym i bogatym merytorycznie początkiem każdego tygodnia dla właściciela, inwestora czy menedżera" – informuje Cezary Szymanek. Przypomnijmy, że do kwietnia 2012 roku był on szefem informacji Radia PiN. Szymanek wyjawia, że także inne tytuły Presspubliki będą współpracować z Radiem PiN, ale szczegółów nie zdradza.
Presspublica zamierza promować "BBP" także w inny sposób. Od 11 lutego nakład tygodnika zostanie zwiększony do ponad 60 tys. egz., z czego 50-55 tys. trafi do prenumeratorów "Rzeczpospolitej". Pozostała część nakładu będzie dostępna w kioskach. (MW)
(01.02.2013)










