Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z badań wynika, że ubywa radiosłuchaczy

Radia każdego dnia słuchało w ub.r. mniej Polaków niż w 2011 roku.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown, zasięg dzienny radia zmniejszył się z 77,3 proc. w 2011 roku do 74,6 proc. w ub.r., a zasięg tygodniowy – z 94,4 do 93,1 proc. Średni czas słuchania radia skrócił się o ok. 3 min, do 4 godz. i 25 i pół minuty.
”Radio zachowuje bardzo stabilną pozycję od 10 lat. Spadek zasięgu dla radia ogółem zaobserwowany w roku 2012 jest w dużej mierze spowodowany zmianą wprowadzoną do badania Radio Track, polegającą na dodaniu kategorii wykształcenia do ważenia danych” – tłumaczy Komitet Badań Radiowych (Grupa RMF, Eurozet, Grupa Radiowa Time i Agora SA). Zmiana została wprowadzona w październiku ub.r.
”Drugim czynnikiem, który może mieć wpływ na wyniki radia ogółem, jest to, że część osób słucha radia przez Internet” – przypomina KBR. Rozgłośnie internetowe nie są ujęte w badaniu Radio Track. (KOZ)

(29.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.