Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare ma problem z wizerunkiem napoju Black w Wielkiej Brytanii

Napój energetyczny Black (FoodCare) może zniknąć z największych sieci handlowych w Wielkiej Brytanii. Powodem jest wykorzystanie do jego promocji Mike'a Tysona.

Jak podał serwis Marketingmagazine.co.uk, sieci handlowe Tesco, Asda i Sainsbury's są o krok od podjęcia decyzji o zaprzestaniu sprzedaży napoju energetycznego Black, którego właścicielem jest FoodCare. Problemem jest wykorzystanie do jego promocji Mike'a Tysona, boksera skazanego w 1992 roku za gwałt. Wizerunek i nazwisko Tysona widniały na puszkach napoju. Sportowiec reklamował też produkt m.in. w spotach telewizyjnych.
Sieci handlowe informują, że są zasypywane skargami od konsumentów, którzy uważają, że nieetyczne jest sprzedawanie produktu promowanego przez skazanego za gwałt.
Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare, przekazała "Presserwisowi", że usunięto już wizerunek Tysona z puszek Blacka, zgodnie z sugestią przedstawicieli brytyjskich sieci handlowych (pozostało jego imię i nazwisko). - Uwzględniliśmy rekomendację naszych partnerów i sugestie wybranych organizacji społecznych, biorąc jednak pod uwagę zarówno dane sprzedażowe, jak i opinie naszych partnerów - wyjaśnia Włodarska-Grodzińska. Dodaje, że obecnie w Wielkiej Brytanii nie jest prowadzona żadna kampania promująca Blacka. (BG)

 




 

(29.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.