mBank reklamuje się hasłem "Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca"
Pod hasłem "Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca" rozpoczęła się w piątek kampania reklamowa mBanku (Grupa BRE).
Bohaterem spotu jest mężczyzna poszukujący w życiu równowagi i jego buddyjski mistrz, który podpowiada mu, że środkiem do osiągnięcia celu jest skorzystanie z oferty mBanku. Reklama ma kilka wersji zakończenia prezentujących bohaterów w różnych sytuacjach, gdy dokonują płatności kartą.
Kampania potrwa do końca lutego i prowadzona jest w telewizji (kanały Grupy TVN, Grupy Polsat, TVP, Discovery i pakiet stacji tematycznych Atmedia), kinie (sieci Cinema City i Multikino), Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy, backlighty i citylighty w ośmiu największych miastach, w sumie 920 nośników).
Na potrzeby mediów społecznościowych została przygotowana aplikacja konkursowa MemBank. Aplikacja zostanie uruchomiona na początku lutego.
Kampanię przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), spot telewizyjny wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęła się Flota Filmowa. Media do kampanii zaplanował i zakupił Mindshare. (BG)
(28.01.2013)










