Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 22, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anheuser-Busch InBev największym reklamodawcą przy Super Bowl

Koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev kupił aż 4 min i 30 sek. podczas telewizyjnej transmisji tegorocznego meczu Super Bowl. To największa w historii inwestycja koncernu w reklamę podczas finału rozgrywek NFL.

Do tej pory Anheuser-Busch, choć tradycyjnie był najważniejszym reklamodawcą podczas Super Bowl, kupował najwyżej 4 minuty na swoje spoty.
Wśród pozostałych najważniejszych reklamodawców przy Super Bowl znajdą się: Coca-Cola (90 sek.) oraz Audi, GoDaddy.com, Hyundai, Lincoln, PepsiCo, Taco Bell i Toyota (po 60 sek.).

ATS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.