Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 20, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" w listopadzie 2012 sprzedawał się lepiej niż "Uważam Rze" i "Polityka"

Wśród tygodników opinii najwyższą sprzedaż miał w listopadzie ub.r. "Newsweek Polska" - w zestawieniu wyprzedził "Uważam Rze" i "Politykę". Natomiast "Gazeta Polska" znalazła się przed tygodnikiem "Wprost".

W listopadzie ub.r. sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 129 250 egz. i była o 28,9 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu 2011 roku. Tym samym tytuł wyprzedził "Uważam Rze" (Presspublica) - 125 406 egz. (spadek o 4,5 proc.) oraz "Politykę" (Polityka) - 120 573 egz. (spadek o 7,3 proc.).
Wzrost odnotowała także "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - w listopadzie ub.r. miała sprzedaż na poziomie 68 359 egz., o 9,3 proc. wyższą niż rok wcześniej. Wyprzedziła tym samym "Wprost" (AWR "Wprost"), który z wynikiem 65 851 egz. miał sprzedaż o 32,8 proc. niższą niż w listopadzie 2001 roku.
Zestawienie tygodników opinii zamykają "Przegląd" (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) - 18 959 egz. (spadek o 9,8 proc.) oraz "Przekrój" (Presspublica) - 16 455 egz. (spadek o 40 proc.).
Wśród tygodników z przedrukami liderem jest "Tygodnik Angora" - w listopadzie ub.r. zanotował sprzedaż 337 239 egz., o 6,8 proc. mniejszą niż rok wcześniej. Z kolei wśród tygodników katolickich najwyższą sprzedaż miał "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitarnej Gość Niedzielny) - 140 525 egz., o 3,4 proc. niższą niż w listopadzie 2011 roku.

Sprzedaż tygodników w listopadzie (dane ZKDP)

listopad 2012 listopad 2011
Tytuł średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład

zmiana
zmiana
zmiana
Tygodnik Angora 337 239 -6,78% 337 239 -6,78% 523 165 -4,33% 361 778 361 778 546 830
Gość Niedzielny 140 525 -3,37% 141 508 -2,95% 201 275 -2,09% 145 421 145 803 205 562
Newsweek Polska 129 250 28,88% 138 423 16,45% 191 894 24,99% 100 286 118 874 153 532
Uważam Rze 125 406 -4,54% 125 886 -4,37% 213 847 -11,92% 131 366 131 635 242 785
Polityka 120 573 -7,28% 120 573 -7,28% 181 000 -2,27% 130 046 130 046 185 200
Gazeta Polska 68 359 9,30% 68 530 7,86% 136 073 -2,19% 62 545 63 536 139 125
Wprost 65 851 -32,78% 134 066 7,34% 164 000 -7,60% 97 964 124 902 177 489
Przegląd 18 959 -9,75% 18 959 -9,75% 60 900 0,00% 21 007 21 007 60 900
Przekrój 16 455 -40,00% 22 266 -33,00% 45 430 -37,80% 27 424 33 234 73 038
Tygodnik Powszechny 16 382 -21,16% 19 200 -26,99% 34 500 -13,08% 20 778 26 298 39 690
Forum 13 380 -9,27% 13 380 -9,27% 27 650 -6,50% 14 747 14 747 29 573
Przewodnik Katolicki 2 344 -25,33% 23 918 -10,53% 35 010 -4,08% 3 139 26 732 36 500

 

AT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.