Zdejmowanie Lenina z billboardów opóźnia... zima
Reklamy marki Heyah z wizerunkiem Lenina wciąż wiszą na billboardach - mimo informacji Polskiej Telefonii Cyfrowej, że wycofała się z tej kampanii.
Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej PTC, mówi, że plakaty z Leninem miały zniknąć w całym kraju do wczoraj. Lecz nie znikły. - Zdejmowanie reklam opóźnia się z powodu zimy. To jedyny powód. Akcja zdejmowania reklam trwa - wyjaśniała wczoraj Rybak-Dowżyk. I podkreśliła, że telewizyjne spoty nie są już emitowane w żadnej stacji. - Ostatni został wyemitowany w miniony czwartek - dodała. W wykupionym czasie reklamowym, który miał być przeznaczony na kampanię Heyah, PTC zintensyfikowała teraz kampanię marki T-Mobile, w której za przejście z innej sieci komórkowej obiecuje przyszłym klientom smartfona.
Nowa kampania reklamowa marki Heyah ma się pojawić w lutym.
O tym, że kampania Heyah została wstrzymana z powodu kontrowersji, które wzbudziła wśród części klientów, PTC poinformowała 7 stycznia br.
TW










