Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 17, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poczta Polska szuka doradcy w zakresie social media

Poczta Polska prowadzi przetarg na obsługę jej już istniejących kanałów w social media.

Wyłoniona w przetargu agencja będzie doradzać Poczcie w zakresie obsługi strony internetowej, profilu na Facebooku, kanału w YouTube i profilu na Blipie. Będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie reputacją marki w mediach społecznościowych, obsługę e-PR w sytuacjach kryzysowych.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla Poczty Polskiej do końca roku.
Warunkiem udziału w nim jest wpłata wadium w kwocie 4,2 tys. zł. Termin składania ofert mija 25 stycznia. (BG)

(17.01.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.