Time rezygnuje z radia internetowego o nazwie Fabrykamuzy.pl
(Fot. www.fabrykamuzy.pl)
Time SA zamknął serwis Fabrykamuzy.pl. Zastąpił go serwisem EskaGo.pl uruchomionym przed świętami Bożego Narodzenia.
– Zmiana wynika z nowej strategii pozyskiwania słuchaczy i użytkowników radia internetowego, a jej celem jest maksymalne wykorzystanie popularności marki Eska do zainteresowania naszą ofertą szerszej grupy odbiorców – informuje Michał Pluta, senior project manager Grupy Radiowej Time.
EskaGo.pl oferuje 43 kanały muzyczne, w tym 16 nowych, których nie było w Fabrykamuzy.pl. Nowością jest m.in. telewizja internetowa Eska Party TV.
Serwis dostępny jest też na urządzenia mobilne – przygotowano aplikacje na iOS i Androida.
Fabrykamuzy.pl uruchomiona została pod koniec 2007 roku.
W listopadzie ub.r. miała 303,6 tys. użytkowników, dwa razy mniej niż konkurencyjny, należący do Grupy RMF, serwis Rmfon.pl – 604,8 tys. (dane: Megapanel PBI/Gemius).
KOZ










