YouTube znów wyprzedził Facebooka wśród najpopularniejszych witryn
Facebook.com stracił w listopadzie ponad 100 tys. użytkowników, na czym zyskała grupa YouTube.com, wracając na pozycję wicelidera w rankingu najpopularniejszych witryn wśród polskich internautów.
Będąca wciąż liderem rankingu Grupa Google zanotowała w listopadzie ub.r. względem października jeden z większych przyrostów liczby użytkowników: o 416 tys., do 17,4 mln. YouTube.com odwiedziło w listopadzie 13,5 mln internautów (o 365 tys. więcej), a Facebook.com - 13,3 mln (o 116 tys. mniej). Największy przyrost - o 584 tys. - odnotowała Grupa Wikipedia, na której witryny weszło w listopadzie 9,9 mln internautów.
Do przetasowań doszło też w rankingu domen. Pierwszą pozycję niezmiennie zajmuje Google.pl z wynikiem 16,6 mln internautów (o 422 tys. więcej), lecz następny YouTube.com – 13,5 mln (o 365 tys. więcej) zamienił się kolejnością z Facebookiem – 13,3 mln (o 116 tys. mniej).
Strona Google.com z 12,2 mln internautów (wzrost o 779 tys.) wyprzedziła stronę Onet.pl – 12,1 mln (spadek o 111 tys.). Witryna Allegro.pl – 10,4 mln internautów (wzrost o 115 tys.) zamieniła się natomiast z Wp.pl, którą odwiedziło 10,3 mln internautów (spadek o 152 tys.). Dane: Megapanel PBI/Gemius.
AT










