Magda Gessler lokomotywą reklamową TVN
(Fot. Marcin Obara/Press)
Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych celebrytów w całym 2012 roku.
W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki programów jakie emitowane były od początku stycznia do 16 grudnia 2012 roku.
W tym czasie najwięcej zarobiła Magda Gessler i prowadzony przez nią w TVN reality show „Kuchenne Rewolucje” - 131,6 mln zł.
"Po części wynika to z dość dużej liczby bloków oraz spotów reklamowych, które zostały wyemitowane - przy »Kuchennych rewolucjach« pokazano ponad 5800 reklam. Druga przyczyna sukcesu tego programu, a przez to także czołowemu położeniu w naszym rankingu tkwi w dobrym czasie emisji – zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki pokazywane są w prime timie. Warto zaznaczyć, że program ten znajduje się także w pierwszej szóstce pod względem najwyższej średniej oglądalności spotu oraz najwyższego średniego kosztu spotu" – komentuje Michał Bakalarczyk, ekspert od rynku telewizyjnego, senior media planner/buyer w domu mediowym PanMedia Western.
Na drugim miejscu rankingu znalazła się Ewa Drzyzga, prowadząca talk show "Rozmowy w toku” w TVN - zarobiła dla stacji TVN blisko 102 mln zł.
Na trzecim miejscu uplasowali się jurorzy i prowadzący program Polsatu „Must be the music” - Andrzej Sztaba, Kora, Urszula Zapędowska, Wojtek Łozowski, Maciej Rock, Paulina Sykut – 98 mln zł. (PR)
(31.12.2012)










