Agora bez udziałów w Business Ad Network
17.12.2012, 09:31
Agora SA nie jest już współwłaścicielem sieci reklamy internetowej Business Ad Network. Jej jedynym udziałowcem jest teraz spółka Money.pl.
"Choć współpracę z Agorą bardzo sobie cenimy, cieszymy się, że także BAN będzie całkowicie w naszej pieczy. Zmiany właścicielskie nie oznaczają oczywiście definitywnego zakończenia współpracy. Będziemy nadal pracować z Agorą na płaszczyźnie handlowej" – komentuje w komunikacie prasowym Aleksander Kusz, prezes Money.pl.
Spółką Money.pl uruchomiła sieć Business Ad Network pod koniec 2009 roku. Wiosną 2010 roku Agora SA odkupiła od niej połowę udziałów.
W portfolio Business Ad Network znajdują się m.in. Money.pl, Wyborcza.pl, Tokfm.pl czy CzteryKaty.pl. (KOZ, PR)
(17.12.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










