Michalczewski chce teraz podbić rynek kosmetyków
Fot. www.tigercosmetics.pl
Dariusz Michalczewski we współpracy z BioDermic Polska wprowadza na rynek linię kosmetyków Tiger. Marketingowo obsługuje je agencja Softbox Group.
Linia kosmetyków sygnowanych pseudonimem i wizerunkiem pięściarza (zarezerwowanymi dotychczas dla napoju energetycznego) obejmuje wody toaletowe oraz antyperspiranty dla kobiet i mężczyzn. Grupą docelową są osoby w wieku 18-35 lat, energiczne, cieszące się życiem, podejmujące wyzwania. Ceny wód toaletowych to ok. 47 zł za opakowanie 100 ml, a antyperspirantów - ok. 13 zł za opakowanie 150 ml. Kosmetyki Tiger mają konkurować na rynku z takimi markami, jak Adidas, Rexona, Puma i Axe.
BioDermic liczy, że w ciągu najbliższych lat marce Tiger uda się zdobyć pozycję lidera w obu kategoriach: wód i antyperspirantów. Firma skupia się na budowie systemu dystrybucji produktów. Są już dostępne w sieciach drogeryjnych (m.in. Drogerie Natura i Hebe), największych supermarketach i poprzez sklep internetowy. W pierwszym etapie dystrybucji położono nacisk na bezpośrednie działania promocyjno-reklamowe w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, paski zapachowe, gazetki, ulotki, katalogi produktowe). Prowadzone są też działania PR oraz aktywności w mediach społecznościowych. (BG)
(14.12.2012)










