Duże rozgłośnie ogólnopolskie ze spadkiem słuchalności
Wszystkie największe rozgłośnie ogólnopolskie zanotowały spadek słuchalności w porównaniu z ub.r. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC.
Udział RMF FM w czasie słuchania w fali wrzesień – listopad br. wyniósł 25,3 proc., co oznacza spadek z 26,8 proc. w tym okresie ub.r. Udział Radia Zet, rok do roku, zmniejszył się z 16,2 proc. do 15,2 proc., Programu I Polskiego Radia – z 11,5 proc. do 11,1 proc., Programu III – z 8,2 proc. do 7,5 proc.
Słuchalność Radia Maryja wyniosła 2,9 proc. (wzrost z 2 proc.), Programu IV – 0,5 proc. (wzrost z 0,4 proc.), a Programu II – 0,5 proc. (spadek z 0,7 proc.).
KOZ










