Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie zarobił ponad 2 mln zł
07.12.2012, 17:08
Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie oglądało ponad 8,8 mln
widzów. Polsat zebrał ponad 2 mln złotych dla chorych dzieci, podopiecznych
Fundacji Polsat.
Charytatywny Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie nadany 6
grudnia o godzinie 18.45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54.4 proc. widzów
w grupie 16-49 lat. Akcja została zorganizowana przez Telewizję Polsat i jego
biuro reklamy Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i
rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
Dotychczasowe
dziewięć edycji Mikołajkowego bloku reklamowego przyniosło
wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 10,5 mln zł.
(07.12.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










