Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie zarobił ponad 2 mln zł

Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie oglądało ponad 8,8 mln
widzów. Polsat zebrał ponad 2 mln złotych dla chorych dzieci, podopiecznych
Fundacji Polsat.

Charytatywny Mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie nadany 6 grudnia o godzinie 18.45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54.4 proc. widzów w grupie 16-49 lat. Akcja została zorganizowana przez Telewizję Polsat i jego biuro reklamy Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
Dotychczasowe dziewięć edycji Mikołajkowego bloku reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości prawie 10,5 mln zł.

 

(07.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.