"Charaktery" zwiększają objętość i podnoszą cenę
21.12.2005, 09:24
Dostępny na rynku styczniowy numer psychologicznego miesięcznika "Charaktery" (Charaktery) ma większą objętość (76 stron, wcześniej 68) i okładkę wydrukowaną na lepszym papierze.
Na dodatkowych stronach nie ma nowych rubryk – poszerzono już istniejące, głównie te z zagadnieniami z pogranicza psychologii (kierunek zmian w piśmie wyznaczyły ankiety czytelnicze). W kwietniu zmieni się makieta, zmiany opracowuje m.in. zatrudniony w sierpniu nowy zastępca naczelnego Dariusz Ryń. Styczniowym ”Charakterom” towarzyszy kampania promocyjna w portalu Onet.pl i w Radiostacji oraz w lokalnych rozgłośniach radiowych. Spoty wydawnictwo opracowało samodzielnie, a zostały zrealizowane w Radiostacji. Media zaplanowało wydawnictwo i RRM (dom sprzedaży Eurozetu). Średnia sprzedaż magazynu w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 29 831 egz. (dane ZKDP).(ML, 21.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










