Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Charaktery" zwiększają objętość i podnoszą cenę

Dostępny na rynku styczniowy numer psychologicznego miesięcznika "Charaktery" (Charaktery) ma większą objętość (76 stron, wcześniej 68) i okładkę wydrukowaną na lepszym papierze.

Na dodatkowych stronach nie ma nowych rubryk – poszerzono już istniejące, głównie te z zagadnieniami z pogranicza psychologii (kierunek zmian w piśmie wyznaczyły ankiety czytelnicze). W kwietniu zmieni się makieta, zmiany opracowuje m.in. zatrudniony w sierpniu nowy zastępca naczelnego Dariusz Ryń. Styczniowym ”Charakterom” towarzyszy kampania promocyjna w portalu Onet.pl i w Radiostacji oraz w lokalnych rozgłośniach radiowych. Spoty wydawnictwo opracowało samodzielnie, a zostały zrealizowane w Radiostacji. Media zaplanowało wydawnictwo i RRM (dom sprzedaży Eurozetu). Średnia sprzedaż magazynu w okresie styczeń-wrzesień br. wyniosła 29 831 egz. (dane ZKDP).

(ML, 21.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.