Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GroupM redukuje prognozę dla globalnego rynku reklamy

Należąca do koncernu WPP Group grupa domów mediowych GroupM opublikowała najnowszą prognozę dla globalnego rynku reklamowego w roku 2013.

Według najnowszej prognozy wzrost wartości globalnego rynku reklamowego w 2013 roku wyniesie 4,5 proc. w porównaniu z rokiem 2012 i zamknie się kwotą 531 mld dolarów. Poprzednia, opublikowana w czerwcu br. prognoza wskazywała na wzrost 5,3 proc. Według analityków GroupM wolniejszy od początkowo zakładanego wzrost nakładów na reklamę spowodowany będzie spowolnieniem na globalnych rynkach. (ATS)

 

(05.12.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.