Spadła widownia serialu "Rodzinka.pl" w TVP 2
(Fot. Michał Kołyga)
Trzecią edycję serialu "Rodzinka.pl" oglądało w TVP 2 średnio 2,2 mln widzów – ok. 900 tys. mniej niż jesienią ub.r.
Dwójka emitowała ten serial w piątki o 20.40 (po dwa odcinki), osiągając średnio 15,1 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 17,4 proc. w grupie komercyjnej 16-49, co w obu przypadkach dało stacji drugie miejsce w tym paśmie. W grupie ogólnej prowadził w tym czasie Polsat (16,2 proc. udziału), a w komercyjnej TVN – 18,3 proc.
Rok temu druga edycja serialu "Rodzinka.pl" była nadawana w środy o 20.40 i miała 20,6 proc. udziału w rynku (24,2 proc. w grupie 16-49), Dwójka była wtedy liderem w obu grupach.
Przychody ze sprzedaży reklam przy serialu wyniosły 16,95 mln zł (cennikowo, bez rabatów) i były o 30 proc. mniejsze od ubiegłorocznych.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










