Większość witryn w październiku zyskała internautów
W październiku prawie we wszystkich największych grupach witryn zwiększyła się liczba odwiedzających je internautów - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius.
Wyjątkiem okazała się tylko Grupa Google.pl - jej serwisy w porównaniu z wrześniem br. straciły blisko 200 tys. internautów. Mimo straty Grupa Google utrzymała pierwszą pozycję - jej witryny odwiedziło prawie 17 mln użytkowników. Facebook.com odwiedziło 13,5 mln internautów, o 470 tys. więcej niż we wrześniu, a Grupę Onet.pl - 13,2 mln, o 205 tys. więcej. Dużo zyskały także YouTube.com - 455 tys., a także Grupa Allegro.pl - 413 tys.
W zestawieniu domen mimo straty liderem pozostaje Google.pl. Witrynę odwiedziło 16,2 mln internautów (o 194 tys. mniej niż we wrześniu br.). Dalej są Facebook.com - 13,5 mln internautów (wzrost o 470 tys.) oraz YouTube.com - 13,1 mln internautów (wzrost o 455 tys.). Najwięcej stracił sewis Nk.pl. Odwiedziło go 8,9 mln internautów (spadek o 152 tys.). (AT)
(03.12.2012)










