Klub Gaja apeluje: "Nie baw się w kata, kup karpia w płatach"
Kampania społeczna przekonuje, że kupno karpia z lodu czy chłodni zmniejsza cierpienie zwierząt (fot. materiały promocyjne)
W czwartek rozpoczęła się kampania społeczna "Jeszcze żywy karp", mająca uświadomić konsumentom, że mogą wpłynąć na sposób handlu karpiami i ograniczyć liczbę żywych ryb w sklepach.
Główny przekaz kampanii, prowadzonej pod hasłem "Nie baw się w kata, kup karpia w płatach", jest taki, że sprzedaż karpia z lodu czy chłodni zmniejsza cierpienie zwierząt. Akcję zorganizowało stowarzyszenie Klub Gaja, a wsparli m.in. Magdalena Różczka, Bartłomiej Topa, Robert Makłowicz.
Działania prowadzone są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Programie I Polskiego Radia i Internecie (strona Jeszczezywykarp.pl, Facebook). Kreację przygotowała agencja Close Brothers. (DR)
(01.12.2012)










