"Kuba Wojewódzki" ma mniej widzów, ale w swoim paśmie wygrywa
(fot. Michał Kołyga)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" tej jesieni przyciągał do TVN średnio 1,6 mln widzów - ok. 300 tys. mniej niż jesienią ub.r. Program pozostał jednak liderem pasma.
Program był emitowany we wtorki o 22.30 i dał stacji średnio 18,9 proc. udziału w rynku (23,4 proc. w grupie komercyjnej 16-49). W obu grupach "Kuba Wojewódzki" był liderem pasma: udział Polsatu wynosił 14,7 proc. (16,4 proc. w grupie 16-49), udział TVP 2 – 14 proc. (9,6 proc.), a TVP 1 – 6,1 proc. (4,9 proc.).
Przychody ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie Kuby Wojewódzkiego wyniosły 19,6 mln zł i były o 19 proc. wyższe od osiągniętych przed rokiem (dane cennikowe, bez rabatów).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
RUT










