Program Wojciecha Manna w TVP 2 miał 1,15 mln widzów
Wojciech Mann (Fot. Michał Kołyga)
Program Wojciecha Manna "Kocham to, co lubię", będący nowością jesiennej ramówki TVP 2, oglądało średnio 1,15 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Satyryczno-kulturalny magazyn Wojciecha Manna był emitowany w niedziele o 17.20, do 25 listopada. Dwójka miała w tym czasie średnio 9,4 proc. udziału w rynku i wygrywała tylko z Polsatem (7,6 proc., powtórki seriali "Hotel 52" i "Przyjaciółki"). Liderem pasma była Jedynka z 21,4 proc. udziału (powtórki serialu "Komisarz Alex"), Dwójkę wyprzedzał też TVN mający 14,4 proc. (pasmo filmowe). W grupie komercyjnej TVP 2, z udziałem 6,2 proc. była na czwartym miejscu, za TVN (20,3 proc.), TVP 1 (15,4 proc.) i Polsatem (8,2 proc.).
Sprzedaż czasu reklamowego przy programie "Kocham to, co lubię" cennikowo przyniosła Dwójce 1,16 mln zł (bez rabatów).
Stacja chciałaby kontynuować cykl Manna, ale decyzje w sprawie wiosennej ramówki będą podejmowane dopiero w przyszłym roku. (RUT)
(28.11.2012)










