Arena Media zajmie się promocją polskiego bursztynu za granicą
Dom mediowy Arena Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii promocyjnej polskiego bursztynu na rynkach zagranicznych.
Dom podpisał umowę z Krajową Izbą Gospodarczą Bursztynu, która w ramach konsorcjum "Bursztyn Skarb Polski" (w jego skład wchodzą również Międzynarodowe
Targi Gdańskie, Międzynarodowe Centrum Targowe z Warszawy oraz firma
S&A z Gdyni) wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki na promocję
branży jubilersko-bursztynniczej. W ramach działań promocyjnych zaplanowano kampanię w prasie konsumenckiej i na billboardach w Niemczech, we Włoszech, Stanach Zjednoczonych i Chinach (a także m.in. wizyty studyjne dziennikarzy). Na kampanię zaplanowano 7 mln zł. Termin jej realizacji nie został podany.
KIGB zrzesza polskie firmy zajmujące się projektowaniem i wytwarzaniem wyrobów artystycznych oraz wydobyciem bursztynu bałtyckiego. (BG, PR)
(28.11.2012)










