Przerwy w dostawach prądu w Indiach służą reklamie prasowej
25.11.2012, 21:04
Indyjski dziennik "The Hindu" rozpoczął skierowaną do reklamodawców kampanię mającą przekonać, że częste przerwy w dostawach prądu zwiększają skuteczność reklam prasowych.
Oficjalnym hasłem kampanii wydawcy jest "Niech brak prądu nie pogrąży twojej kampanii w ciemności". "The Hindu" przytacza dane, według których przerwy w dostawach energii elektrycznej w największych miastach w Indiach nie są niczym niezwykłym i trwają przeciętnie 12-14 godzin dziennie. W tym czasie mieszkańcy nie mogą oglądać telewizji, słuchać radia ani korzystać z Internetu, stąd też reklamy w tych mediach są mało skuteczne. Reklamy prasowe natomiast nie są uzależnione od dostaw prądu, a ludzie pozbawieni innych mediów chętniej sięgają po prasę. (ATS)
(25.11.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










