Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IPG sprzedaje udziały w Facebooku

Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) sprzedał wszystkie swoje udziały w serwisie społecznościowym Facebook.

IPG sprzedał 0,2 proc. udziałów Facebooka za 95 mln dolarów. W sierpniu ub.r. za taką samą liczbę udziałów holding uzyskał ponad 132 mln dolarów.
IPG nabył 0,4 proc. udziałów w Facebooku w 2009 roku za nie 2,5 mln dolarów. (LL) 
 

(21.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.