Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekwiwalent reklamowy publikacji o Dreamlinerze to 15,5 mln zł

W dniu lądowania na warszawskim Okęciu nowego boeinga 787 kupionego przez PLL LOT, informacje o Dreamlinerze pojawiły się w 1344 publikacjach - wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów.

Samolot wylądował w Warszawie 15 listopada. W ciągu tygodnia (od 12 do 16 listopada) pojawiło się w mediach 2,4 tys. publikacji na ten temat. Ekwiwalent reklamowy publikacji z pięciu dni oszacowano na 15,5 mln zł. (BG, PR)

(20.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Dzieci Niczyje: Przemoc wobec dzieci to zła tradycja

(Fot. fdn.pl)

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną, w której przekonuje, że stosowanie przemocy wobec dzieci nie jest dobrą metodą wychowawczą.

Kampania obejmuje Internet i prasę. Potrwa do końca roku. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis.
Istotnym elementem kampanii jest pokazywanie przykładów prawidłowych reakcji rodziców lub opiekunów na zachowanie dziecka.
Znakiem rozpoznawczym akcji jest plakat pokazujący drzewo genealogiczne ułożone ze skórzanych pasów i innych przedmiotów służących do bicia. Obok znajduje się hasło "Przemoc nie musi być tradycją".
Reklamy w prasie będą publikowane do 13 grudnia m.in. w takich tytułach, jak "Bliżej Przedszkolaka", "Miesięcznik Dyrektora Szkoły", "Miesięcznik Dyrektora Przedszkola", "Niebieska Linia", "Remedium", "Emocje" i "Sygnał Wychowawcy".
Publicis dla Fundacji Dzieci Niczyje pracuje od dwóch lat. (BG, PR)

(21.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.