Redakcja "Harper's Bazaar" przygotowuje pierwszy numer pisma
Redakcja "Harper's Bazaar" (Hearts Marquard Publishing) rozpoczęła pracę nad pierwszym numerem miesięcznika, który trafi do sprzedaży 11 lutego 2013 roku.
- Mamy już skompletowaną redakcję i wydzielony newsroom w siedzibie wydawnictwa. Od połowy listopada w niemal pełnym składzie przygotowujemy pierwszy, marcowy numer magazynu - informuje Maria Fredro-Boniecka, sekretarz redakcji "Harper's Bazaar" (wcześniej szefowa działu mody w "Party").
Redaktor naczelna "Harper's Bazaar" Joanna Sławoń pracuje bez zastępcy, ale z dwiema sekretarzami redakcji: Marią Fredro-Boniecką i Elżbietą Szawarską (była naczelna "Gali"). Działem mody kieruje Filip Niedenthal (były naczelny "Podróży"), a działem urody Ilona Rechnio (była naczelna "Existence"). Dyrektor artystyczną jest Karolina Żmijewska, jednocześnie dyrektor kreatywna "Hot Moda & Shopping".
Pilotażowy, bezpłatny numer polskiej edycji "Harper's Bazaar" ukazał się w październiku w nakładzie 30 tys. egz. Został wysłany do wybranej grupy kobiet. Na stronie harpersbazaar.pl rozpoczął działalność Klub VIP Harper's Bazaar - jego członkowie mogą przeczytać e-wydanie pilotażowego numeru i będą na bieżąco informowani o ofertach i promocjach. Od 11 lutego pismo będzie się ukazywało regularnie. Wydawca nie ujawnia jeszcze nakładu i ceny. (JF)
(15.11.2012)










