Value Media utrzymał obsługę PKO BP i wygrał przetarg Netii
Dom mediowy Value Media utrzymał obsługę PKO Banku Polskiego SA w zakresie działań online. Firma wygrała też przetarg Netii SA na planowanie i zakup Internetu.
Według naszych informacji, w konkursie PKO BP brały udział również m.in. ClickAd, Codemedia i MPG. Value Media bronił budżetu banku. Poprzedni przetarg PKO BP dom wygrał wspólnie z Cube Group, który świadczył dla banku usługi SEM (obecnie obsługą PKO BP w zakresie SEM zajmuje się Performance Media). W wyniku wygranego postępowania Value Media będzie pracować dla banku przez kolejne dwa lata.
Firma niemal równocześnie wygrała drugi przetarg - na obsługę mediową w Internecie firmy telekomunikacyjnej Netia. Jej budżet online przejmuje od ZenithOptimedia Group. Za obsługę Netii w Value Media odpowiadać będzie Kamil Wiszowaty, digital strategy director. (BG, PR)
(14.11.2012)










