Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media utrzymał obsługę PKO BP i wygrał przetarg Netii

Dom mediowy Value Media utrzymał obsługę PKO Banku Polskiego SA w zakresie działań online. Firma wygrała też przetarg Netii SA na planowanie i zakup Internetu.

Według naszych informacji, w konkursie PKO BP brały udział również m.in. ClickAd, Codemedia i MPG. Value Media bronił budżetu banku. Poprzedni przetarg PKO BP dom wygrał wspólnie z Cube Group, który świadczył dla banku usługi SEM (obecnie obsługą PKO BP w zakresie SEM zajmuje się Performance Media). W wyniku wygranego postępowania Value Media będzie pracować dla banku przez kolejne dwa lata.
Firma niemal równocześnie wygrała drugi przetarg - na obsługę mediową w Internecie firmy telekomunikacyjnej Netia. Jej budżet online przejmuje od ZenithOptimedia Group. Za obsługę Netii w Value Media odpowiadać będzie Kamil Wiszowaty, digital strategy director. (BG, PR)

(14.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.