Dział: PRASA

Dodano: Listopad 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Daily Mail" w konkursie szuka pomysłów na przyciągnięcie czytelników

Brytyjskie wydawnictwo prasowe Mail Newspapers ogłosiło konkurs dla domów mediowych, w którym główną nagrodą będzie darmowa przestrzeń reklamowa o łącznej wartości 250 tys. funtów.

W konkursie udział mogą wziąć te domy mediowe, które prześlą do Mail Newspapers list objaśniający, w jaki sposób powalczyłyby o przyciągnięcie większej liczby czytelników do internetowych serwisów publikowanych przez wydawnictwo tytułów oraz w jaki sposób one same mogłyby skorzystać na takim przedsięwzięciu. Zwycięski dom mediowy otrzyma miejsce reklamowe w dziennikach, jak "The Daily Mail" czy "The Mail on Sunday", wartości 250 tys. funtów, z przeznaczeniem na darmową publikację reklam jego klientów. (ATS)

 

(14.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.