"The Daily Mail" w konkursie szuka pomysłów na przyciągnięcie czytelników
14.11.2012, 09:29
Brytyjskie wydawnictwo prasowe Mail Newspapers ogłosiło konkurs dla domów mediowych, w którym główną nagrodą będzie darmowa przestrzeń reklamowa o łącznej wartości 250 tys. funtów.
W konkursie udział mogą wziąć te domy mediowe, które prześlą do Mail Newspapers list objaśniający, w jaki sposób powalczyłyby o przyciągnięcie większej liczby czytelników do internetowych serwisów publikowanych przez wydawnictwo tytułów oraz w jaki sposób one same mogłyby skorzystać na takim przedsięwzięciu. Zwycięski dom mediowy otrzyma miejsce reklamowe w dziennikach, jak "The Daily Mail" czy "The Mail on Sunday", wartości 250 tys. funtów, z przeznaczeniem na darmową publikację reklam jego klientów. (ATS)
(14.11.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










