"Parkiet" z nową szatą graficzną i większą redakcją
20.12.2005, 09:24
Znany jest już termin wprowadzenia zmian w "Gazecie Giełdy Parkiet" (Parkiet Media SA). Od początku kwietnia dziennik będzie drukowany w drukarni należącej do Presspubliki, wtedy też zmieni się jego layout.
Zmiany wiążą się z nabyciem przez spółkę Presspublica (wydawca ”Rzeczpospolitej”) od TP Internet 99,45 proc. udziałów w spółce Parkiet Media, do której należy dziennik. Po sfinalizowaniu umowy kupna odwołana została rada nadzorcza spółki Parkiet Media. Nowa, która zostanie powołana w ciągu kilku najbliższych dni, prawdopodobnie zmieni zarząd. Wiadomo już, że nową makietę ”Parkietu” przygotuje Marek Knap, dyrektor artystyczny ”Rzeczpospolitej”. Inny będzie format dziennika (połowa wielkości ”Rzeczpospolitej”). Do końca marca w redakcji, w której obecnie pracują 43 osoby, zostanie zatrudnionych kolejnych 7-10 pracowników. Zmieni się też zawartość tytułu. - Profil gazety pozostanie ten sam, ale większy nacisk będzie położony na sprawy finansowe, mniejszy na ekonomiczne – zapowiada Artur Sierant, prezes należącej do Presspubliki firmy Notoria Serwis, koordynującej przejęcie ”Parkietu”. Redakcje ”Rzeczpospolitej” i ”Parkietu” pozostaną osobne. - Nigdy nie mieliśmy w planach zrobienia z ”Parkietu” dodatku do ”Rzeczpospolitej” - zapewnia Sierant. W planach jest jednak np. promowanie zmienionego ”Parkietu” poprzez wysyłanie pojedynczych numerów do prenumeratorów ”Rzeczpospolitej”.(ML, 20.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










