Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 20, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Parkiet" z nową szatą graficzną i większą redakcją

Znany jest już termin wprowadzenia zmian w "Gazecie Giełdy Parkiet" (Parkiet Media SA). Od początku kwietnia dziennik będzie drukowany w drukarni należącej do Presspubliki, wtedy też zmieni się jego layout.

Zmiany wiążą się z nabyciem przez spółkę Presspublica (wydawca ”Rzeczpospolitej”) od TP Internet 99,45 proc. udziałów w spółce Parkiet Media, do której należy dziennik. Po sfinalizowaniu umowy kupna odwołana została rada nadzorcza spółki Parkiet Media. Nowa, która zostanie powołana w ciągu kilku najbliższych dni, prawdopodobnie zmieni zarząd. Wiadomo już, że nową makietę ”Parkietu” przygotuje Marek Knap, dyrektor artystyczny ”Rzeczpospolitej”. Inny będzie format dziennika (połowa wielkości ”Rzeczpospolitej”). Do końca marca w redakcji, w której obecnie pracują 43 osoby, zostanie zatrudnionych kolejnych 7-10 pracowników. Zmieni się też zawartość tytułu. - Profil gazety pozostanie ten sam, ale większy nacisk będzie położony na sprawy finansowe, mniejszy na ekonomiczne – zapowiada Artur Sierant, prezes należącej do Presspubliki firmy Notoria Serwis, koordynującej przejęcie ”Parkietu”. Redakcje ”Rzeczpospolitej” i ”Parkietu” pozostaną osobne. - Nigdy nie mieliśmy w planach zrobienia z ”Parkietu” dodatku do ”Rzeczpospolitej” - zapewnia Sierant. W planach jest jednak np. promowanie zmienionego ”Parkietu” poprzez wysyłanie pojedynczych numerów do prenumeratorów ”Rzeczpospolitej”.

(ML, 20.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.