Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

John Pitcher i McCann Warsaw razem powalczą o niektóre zlecenia

Agencja digital John Pitcher Interactive i agencja full service McCann Warsaw nawiązały współpracę partnerską.

Współpraca John Pitcher Interactive i McCann Warsaw obejmuje wymianę know-how, wspólną pracę przy kampaniach zintegrowanych oraz wspólny udział w niektórych przetargach. - Łączy nas podobny sposób myślenia i podobne podejście do współczesnej reklamy, w której obszar cyfrowy nabiera znaczenia. Liczymy na wzrost biznesu dzięki tej współpracy - mówi Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Warsaw. John Pitcher Interactive i McCann Warsaw pozostają niezależnymi finansowo podmiotami.
Wiosną br. przedstawiciele McCann zapowiadali, że jeszcze w tym roku 20 proc. przychodów firmy będzie pochodzić z realizacji projektów digital. Jak przyznaje Piotr Łysak, planów tych nie uda się zrealizować, ale w przyszłym roku digital wygeneruje ponad 20 proc. całych przychodów grupy. McCann jest zainteresowana akwizycją agencji digital, a do transakcji może dojść w 2013 roku. (TW)

(12.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.