John Pitcher i McCann Warsaw razem powalczą o niektóre zlecenia
Agencja digital John Pitcher Interactive i agencja full service McCann Warsaw nawiązały współpracę partnerską.
Współpraca John Pitcher Interactive i McCann Warsaw obejmuje wymianę know-how, wspólną pracę przy kampaniach zintegrowanych oraz wspólny udział w niektórych przetargach. - Łączy nas podobny sposób myślenia i podobne podejście do współczesnej reklamy, w której obszar cyfrowy nabiera znaczenia. Liczymy na wzrost biznesu dzięki tej współpracy - mówi Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Warsaw. John Pitcher Interactive i McCann Warsaw pozostają niezależnymi finansowo podmiotami.
Wiosną br. przedstawiciele McCann zapowiadali, że jeszcze w tym roku 20 proc. przychodów firmy będzie pochodzić z realizacji projektów digital. Jak przyznaje Piotr Łysak, planów tych nie uda się zrealizować, ale w przyszłym roku digital wygeneruje ponad 20 proc. całych przychodów grupy. McCann jest zainteresowana akwizycją agencji digital, a do transakcji może dojść w 2013 roku. (TW)
(12.11.2012)










