Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media wygrał przetarg Śląskiego

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozstrzygnął przetarg na zakup powierzchni reklamowej w Internecie i wybrał Value Media.

Przetarg dotyczył zakupu mediów internetowych do ogólnopolskiej kampanii promocyjnej pod hasłem "Sezon na Śląskie" (pisaliśmy o nim w "Presserwisie" 11 października br.) w takich portalach, jak: Wirtualna Polska, Onet, Gazeta.pl, Allegro, Interia. Kampanię zaplanowano na listopad. Jej budżet wynosi 205 605,57 zł.
Dom mediowy Value Media pokonał w przetargu dziewięciu konkurentów: Starcom, IDMnet, Star Digital, Target Group, IQ Media, Agencję Reklamową DSK, Pimedia, bringMore Advertising i Kamikaze (ofertę tej ostatniej agencji wykluczono w finale przetargu). (BG)

(12.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.