Virgin Mobile przygotowuje się do przetargu na obsługę online
Virgin Mobile Polska, nowy wirtualny operator komórkowy, przygotowuje się do rozpisania przetargu na kompleksową obsługę online - wynika z naszych informacji.
Ostateczna decyzja nt. przetargu jeszcze nie zapadła, ale wiadomo, że firma rozgląda się już po rynku pod kątem agencji, które mogłaby do niego zaprosić. Ma to być wyselekcjonowana grupa kilku firm. Jeśli przetarg ruszy, zaproszenia do agencji trafią jeszcze w tym roku.
Grupa Virgin działa w Polsce od sierpnia br. Chce zdobyć milion klientów w trzy lata. Obecnie firma prowadzi kampanię "Wszystko halo", której celem jest promocja marki Virgin Mobile i prezentacja jej oferty. Grupą docelową działań są głównie ludzie młodzi. Kreację tej kampanii przygotowała agencja komunikacyjna Work-Room we współpracy z Przemysławem Bogdanowiczem, byłym dyrektorem kreatywnym agencji BBDO Warszawa, który jest również reżyserem spotu reklamowego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, a za działania online - Astoria Avenue.
TW










