Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

50 tys. zł na kampanię edukacyjną o konopiach indyjskich

Na realizację kampanii edukacyjnej dla młodzieży o szkodliwości konopi indyjskich Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego przeznacza 50 tys zł.

Urząd zaprosił sześć agencji reklamowych do złożenia ofert na opracowanie takiej kampanii społecznej. Nazw firm nie podaje. Na samo przeprowadzenie kampanii przeznaczono 50 tys. zł brutto. Natomiast jaką kwotę urząd przewiduje jako wynagrodzenie za kreację kampanii - tego na razie nie ujawnia. Według założeń akcja ma "wyposażyć młodzież województwa zachodniopomorskiego w obiektywną wiedzę na temat przetworów konopi indyjskich". (AMS)

 

(08.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.