Ubyło abonentów UPC Polska
W trzecim kwartale br. baza abonentów sieci kablowej UPC Polska zmniejszyła się o 30,1 tys. w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r.
Na koniec września br. operator miał 1 463 800 klientów, podczas gdy wrzesień ub.r. zakończył z 1 493 900 klientów (łącznie z przejętą w połowie września ub.r. siecią Aster).
W porównaniu z drugim kwartałem br. baza abonentów UPC zmniejszyła się o 15 tys. klientów. Mimo to operator zwiększył sprzedaż usług (RGU) o 5,2 tys. Klienci UPC korzystali w trzecim kwartale z 2 559 800 usług, w tym 715,4 tys. telewizji cyfrowej (wzrost w porównaniu z drugim kwartałem br. o 26,5 tys.), 592,7 tys. telewizji analogowej (spadek o 46 tys.), 820,1 tys. Internetu (wzrost o 10,5 tys.) i 431,6 tys. telefonii (wzrost o 14,1 tys.). (KOZ)
(06.11.2012)










