Akcje marketingowe kosztowały sieć Electro World już 4 mln zł
19.12.2005, 09:45
Electro World, sieć sklepów AGD RTV, od września do połowy grudnia przeznaczyła na akcje marketingowe już ponad 4 mln zł.
Taką informację przekazał Jacek Gruchalski, dyrektor zarządzający w Electro World Polska (spółka zależna od brytyjskiej grupy DSG International). Sieć Electro World w październiku uruchomiła pierwszy sklep AGD RTV na Targówku w Warszawie, kolejny w listopadzie w podwarszawskich Jankach. O promocjach w swoich sklepach informuje w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Super Express”, ”Fakt”, ”Życie Warszawy”, ”Metro”, ”Metropol”) i w stacjach radiowych (Radio WAWa, Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje, Radio Eska Warszawa, Antyradio 94 FM, Tok FM, 103,7 Roxy FM). Równolegle trwa kampania wizerunkowa informująca o wejściu sieci na polski rynek. Działania obejmują inserty w prasie, kampanię prowadzoną na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. na stołecznych autobusach, taksówkach, w warszawskim metrze). Za kreację kampanii dla Electro World odpowiada agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa, a media dla sieci planuje i kupuje Starlink.(JW, 19.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










