Dział: RADIO

Dodano: Październik 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet: Oracz odchodzi, a Matuszyński będzie współpracował

Eurozet z powodu oszczędności rozstaje się z dyrektorem stacji lokalnych Przemysławem Oraczem. Andrzej Matuszyński przestanie być dyrektorem marketingu spółki. Natomiast do zarządu Eurozetu dołączą Renata Bardecka i Jaromir Sroga.

Jak podano wczoraj w komunikacie, Eurozet wprowadza zmiany w swojej strukturze. Z końcem roku z firmy odchodzi Przemysław Oracz, dyrektor stacji lokalnych. Od przyszłego roku Radiem Plus, Planetą FM i Antyradiem zarządzać ma Marcin Jedliński, obecnie dyrektor sieci Radio Plus. – Z Przemysławem Oraczem rozstajemy się z czysto ekonomicznych powodów. Nie mam żadnych merytorycznych zastrzeżeń do jego pracy – mówi Monika Bednarek, prezes i dyrektor generalna Eurozetu. Sam Oracz nie chciał wczoraj z nami rozmawiać. W Eurozecie pracuje od 2008 roku. W latach 1997-2008 związany był z Grupą CR Media.
Stanowisko dyrektora marketingu przestaje zajmować Andrzej Matuszyński, który był nim od października ub.r. – Kontrakt Andrzeja Matuszyńskiego był terminowy. Projekt, który miał zrealizować, skończył się – mówi Bednarek. Jak poinformowano wczoraj w komunikacie, Matuszyński ma kontynuować projektowo współpracę ze spółką jako niezależna firma. Prezes Bednarek pytana, czym będzie się zajmować Matuszyński, odpowiada: – To są wewnętrzne sprawy. Może zajmować się każdym dowolnym projektem z obszaru mediów.
Sam Matuszyński informuje: – Współpracę z Eurozetem rozpocząłem, zanim zostałem dyrektorem marketingu. Od początku wiedziałem, że będę zajmować to stanowisko tylko tymczasowo. Teraz skupię się na innych projektach dla grupy.
Dział marketingu Eurozetu zostaje podzielony na marketing badań i strategii, którym zarządzać będzie dyrektor działu online Marta Czartoryska-Żak, oraz promocję Radia Zet i Chilli Zet, która podlegać ma Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu obu stacji.
Zarząd Eurozetu, w którym obecnie zasiada tylko Monika Bednarek, powiększony zostanie o dyrektor finansową Renatę Bardecką i dyrektora biura reklamy Jaromira Srogę. – Potrzebuję zespołu, który jest bardziej zmotywowany i odpowiedzialny za to, co robi, dlatego powołałam Renatę Bardecką i Jaromira Srogę do zarządu – tłumaczy prezes Bednarek.
Z kolei w zarządzie spółki Zet Premium, będącej nadawcą Radia Zet, Chilli Zet i Planeta FM, zasiądą Rafał Olejniczak oraz Marta Czartoryska-Żak. Pozostanie w nim również Renata Bardecka. Zabraknie natomiast Moniki Bednarek.
Przypomnijmy, że w ostatniej fali Radio Track, realizowanej przez Millward Brown SMG/KRC, Radio Zet miało najgorsze wyniki w historii badań – w okresie lipiec–wrzesień br. udział w czasie słuchania wyniósł 14,8 proc. (wobec 16,5 proc. w analogicznym okresie ub.r. i 15,9 proc. w fali kwiecień-czerwiec br.) (KOZ)

(31.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.