„Wielki Test o Telewizji” obejrzało 2,3 mln widzów
Emitowany w TVP 1 w poniedziałek 29 października, z okazji jubileuszu 60-lecia Telewizji Polskiej ”Wielki Test o Telewizji” obejrzało 2,3 mln widzów (dane: Nielsen Audience Measurement).
Udziały Jedynki w rynku widowni wyniosły 14,8 proc. Dla porównania, „Transporter 2” Polsatu gromadził 3 mln osób (udziały 18,7 proc.), zaś serial TVN „W-11. Wydział śledczy” miał 1,9 mln widzów (udziały 11,9 proc.), zaś „Lekarze” – 2,8 mln (udziały 21,2 proc.). Podczas finałowej części jubileuszowego widowiska Jedynka zgromadziła najwięcej widzów spośród wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce.
„Wielki Test o Telewizji” to widowisko, w którym zaproszeni do studia goście oraz widzowie odpowiadali na pytania dotyczące barwnej historii Telewizji Polskiej.
(30.10.2012)










