Najlepiej zarabiające rozgłośnie w listopadzie
19.12.2005, 09:30
RMF FM wśród stacji ogólnopolskich, Radio WAWa wśród ponadregionalnych i Radio Eska Warszawa wśród lokalnych – to liderzy w swoich grupach pod względem cennikowych wpływów reklamowych w listopadzie 2005 roku.
RMF FM zarobił cennikowo w listopadzie 35,5 mln zł (wzrost o 14 proc. w porównaniu z listopadem 2004 roku). Wpływy Radia Zet wyniosły 31,3 mln zł (wzrost o 10 proc.), Programu I Polskiego Radia – 4,7 mln zł (wzrost o 13 proc.), Programu III – 4,3 mln zł (spadek o 4 proc.), Radia Bis - 0,09 mln zł (spadek o 55 proc.), a Programu II - 0,04 mln zł (wzrost o 1559 proc. - w listopadzie 2004 roku stacja zarobiła niecałe 3 tys. zł). Wśród stacji ponadregionalnych liderem jest Radio WAWa z przychodami 1,9 mln zł (wzrost o 116 proc.). Wpływy Radiostacji wyniosły 0,9 mln zł (wzrost o 33 proc.), a radia Tok FM – 0,4 mln zł (wzrost o 104 proc.). Wśród stacji lokalnych najwięcej cennikowo zarabiają stacje należące do sieci Radio Eska – one tworzą pierwszą piątkę rankingu. Warszawska Eska zarobiła 3,7 mln zł (wzrost o 92 proc.), wrocławska – 2,8 mln zł (wzrost o 48 proc.), łódzka - 2,3 mln zł (wzrost o 64 proc.), poznańska - 2,1 mln zł (wzrost o 52 proc.), a trójmiejskie Radio Hit FM, również należące do sieci Eska - 2 mln zł (wzrost o 364 proc.). Na kolejnych miejscach są: warszawskie Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje – 1,9 mln zł (wzrost o 2 proc.), Radio Eska Katowice - 1,6 mln zł (wzrost o 576 proc.), łódzkie Radio Parada - 1,5 mln zł (wzrost o 69 proc.), katowickie radio Złote Przeboje Karolina 91,2 FM - 1,3 mln zł (wzrost o 4 proc.) i poznańskie radio RMI FM - 1,1 mln zł (wzrost o 81 proc.). Wszystkie dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor.(KRZ, 19.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










