2,6 mln zł zapłaci POT stacji CNN za emisję spotu promującego Polskę
Reklama pod hasłem "Poland - feel invited" będzie emitowana w trakcie wyborów prezydenckich w USA.
Polska Organizacja Turystyczna kupiła od stacji CNN czas reklamowy, za który zapłaci 2,6 mln zł brutto. Telewizja w ramach umowy wyemituje spot "Polska - feel invited" oraz billboard reklamowy przed prognozą pogody.
Kampanię zaplanowano między 15 października a 9 grudnia br. Spot zostanie pokazany 225 razy w wersji 30-sekundowej i 275 razy w wersji 10-sekundowej przed prognozą pogody. 44 proc. reklam pojawi się na antenie CNN w prime time. - Czas kampanii promującej Polskę uwzględnia okres wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych, które zapewne zwiększą zainteresowanie odbiorców kanałami informacyjnymi, takimi jak CNN - spodziewa się Katarzyna Draba, rzeczniczka prasowa POT. Organizacja zdecydowała się na emisję reklam w CNN, bo grupa docelowa CNN pokrywa się z grupą docelową kampanii.
Spot "Poland - feel invited" autorstwa agencji BBDO pokazuje Polskę jako kraj dynamiczny, który sprostał organizacji Euro 2012 oraz jako miejsce na dobrą zabawę i wypoczynek.
POT współpracowała z CNN przy realizacji projektów promujących Polskę już wcześniej - w 2008 i 2009 r. (BG)
(15.10.2012)










