Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania BTL Soplicy Wiśniowej

Agencja usług marketingowych Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy przygotowała kampanię BTL dla marki Soplica Wiśniowa (Bols).

To nowa marka wódki wprowadzona na rynek w grudniu. Kampania jest prowadzona w sklepach na terenie całej Polski i potrwa dwa miesiące. Na jej potrzeby Focus Media Group przygotowała materiały promocyjne, m.in. plakaty, papier pakowy, zawieszki na butelki.

(JW, 16.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.