Reklamodawcy pozostają wierni Armstrongowi
Lance Armstrong w reklamie Nike "Just do it".
Firmy Nike i AB InBev zapowiedziały, że nie zrezygnują ze współpracy z Lance'em Armstrongiem, siedmiokrotnym zwycięzcą wyścigu kolarskiego Tour de France, mimo że amerykańska agencja antydopingowa USADA postawiła mu sześć zarzutów.
Armstrong jest oskarżany m.in. o przyjmowanie niedozwolonych substancji dopingowych i dystrybuowanie ich wśród innych kolarzy z zespołu US Postal Service. Produkująca artykuły sportowe firma Nike tuż po ogłoszeniu zarzutów wydała oświadczenie, w którym zapowiedziała, że nadal będzie współpracować z byłym kolarzem, a także finansować założoną przez niego fundację wspierającą osoby z chorobą nowotworową.
Koncern browarniczy AB InBev poinformował natomiast, że decyzja agencji antydopingowej nie ma wpływu na jego relacje z Armstrongiem i nadal pozostanie on ambasadorem piwnej marki Michelob Ultra.
LL










