We wrześniu profile mediów na Facebooku zyskały fanów
We wrześniu niektóre profile mediów na Facebooku zyskały nawet kilkadziesiąt tysięcy fanów.
Najpopularniejszym profilem prasowym na Facebooku wciąż pozostaje fan page "Gazety Wyborczej" – lubi go już prawie 100 tys. fanów (o 1 proc. więcej niż w sierpniu). Największy, 10-procentowy wzrost odnotował fan page "Faktu", który śledzi 72 tys. osób. Za nim znajduje się "Polityka" z niemal 60 tys. fanów (2 proc. wzrostu). Profil "Przeglądu Sportowego" lubi już 53 tys. fanów (o 9 proc. więcej niż w sierpniu).
Zyskują też profile popularnych programów telewizyjnych. Prowadzi "Tylko muzyka" Polsatu z 504 tys. fanów (5 proc. wzrostu), za nią jest "Przepis na życie" TVN - 281 tys. fanów (więcej o 2 proc.) i show "Mam talent" TVN - 189 tys. fanów (więcej o 7 proc.). Najwięcej, bo o 22 proc. wzrosła liczba fanów "Bitwy na głosy" TVP - jest ich już 109 tys.
Kilkuprocentowy wzrost liczby fanów notują profile stacji radiowych. Lideruje Radio Eska z 752 tys. fanów (więcej o 3 proc.). Za nim są Eska Rock - 224 tys. fanów (więcej o 3 proc.) i RMF Maxxx - 193 tys. osób (4 proc.). Najbardziej, bo o 9 proc. - do 47 tys. - urosła liczba lubiących profil Radia Złote Przeboje.
W zestawieniu stacji telewizyjnych obecnych na Facebooku wciąż prowadzi MTV Polska - stację lubi 506 tys. osób (o 8 proc. więcej niż w sierpniu). Dalej są Viva Polska - 377 tys. osób (wzrost o 5 proc.) i 4fun.tv - 257 tys. osób (wzrost o 8 proc.). Większym, bo 16-proc. wzrostem mogła się pochwalić jedynie Eska TV - profil stacji lubi 160 tys. osób.
Przeczytaj pełną wersję raportu. (AT)
(08.10.2012)










