Dział: INTERNET

Dodano: Październik 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś debiutuje Yelp.pl – serwis rekomendujący lokalne firmy

Serwis Yelp wchodzi do Polski.

Dzisiaj w dwóch polskich miastach - Warszawie i Krakowie - startuje serwis Yelp.pl, za pośrednictwem którego internauci będą mogli dzielić się opiniami dotyczącymi lokalnych firm i usług z różnych branż.

Yelp.pl to 19. wersja narodowa serwisu społecznościowego służącego wymianie opinii. Za granicą użytkownicy serwisu najczęściej wypowiadają się o firmach i usługach w kategorii Zakupy (recenzuje je 23 proc. członków społeczności) oraz Restauracje (21 proc.), dalej są kategorie: Dom (11 proc.), Uroda i fitness (9 proc.), Sztuka, rozrywka i imprezy (7 proc.) i Zdrowie (6 proc.). We wszystkich 18 krajach, w których Yelp istnieje, odwiedza go 78 mln internautów, którzy napisali dotychczas 30 mln recenzji.
Czy wchodzący do Polski serwis zagrozi lokalnym witrynom, takim jak Gastronauci.pl? - Nie sądzę. Osobiście czytam blogi, gazety, nie ograniczam się do jednego źródła informacji czy opinii – mówi Miriam Warren, wiceprezes nowych rynków Yelp. – Także użytkownik Yelp podróżuje po Internecie, poszukując wielu treści. Jesteśmy świadomi istnienia wielu stron wyspecjalizowanych w konkretnym segmencie. Różni nas od nich to, że u nas internauta znajdzie opinie z wielu branż – tłumaczy Warren.
Do dzisiaj do Yelp.pl dostęp miało wąskie grono użytkowników, którzy wprowadzali do serwisu pierwsze recenzje. Opinie o firmach i usługach z Warszawy i Krakowa dostępne są także w wersji na smartfony z systemami Android i iOS. (AT)

(04.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.