Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 02, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem we wrześniu, a TVP 1 po trzech kwartałach

We wrześniu br. największy udział w rynku telewizyjnym uzyskał TVN, a w wynikach za trzy kwartały br. liderem jest TVP 1. Cztery największe stacje tracą jednak udziały na rzecz pozostałych stacji.

Udział TVN wyniósł we wrześniu br. 15,44 proc. (we wrześniu ub.r. było to 16,85 proc.). Jedynka miała 14,17 proc. (przed rokiem 16,04 proc.), Polsat – 14,05 proc. (14,62 proc.), a Dwójka – 12,33 proc. (12,44 proc.)
TVN we wrześniu br. był liderem także w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) z 16,97 proc. (17,83 proc. we wrześniu ub.r.). Drugi był Polsat – 15,97 proc. (przed rokiem 16,31 proc.), trzeci TVP 2 – 10,77 proc. (10,98 proc.), a czwarty TVP 1 – 10,35 proc. (12,34 proc.)

http://chart.googleapis.com/chart?chxs=0,161818,12.5&chxt=x&chs=550x285&cht=p3&chco=224499&chd=s:JJJIb&chdl=TVN|TVP+1|Polsat|TVP+2|pozosta%C5%82e&chdlp=b&chl=15%2C44+%25|14%2C17+%25|14%2C05+%25|12%2C33+%25|44%2C01+%25&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+we+wrze%C5%9Bniu+br.&chts=323232,13.5

W wynikach za trzy kwartały br. liderem była Jedynka z udziałem 15,96 proc. (17,77 proc. w tym okresie ub.r.). Udział Polsatu wyniósł 14,04 proc. (14,30 proc. przed rokiem), TVN – 13,72 proc. (14,68 proc.), a TVP 2 – 12,66 proc. (13,38 proc.).
W grupie komercyjnej największy udział miał Polsat – 15,76 proc. (16,24 proc. rok wcześniej). TVN miał 14,53 proc. (15,9 proc.), TVP 1 – 12,6 proc. (14,03 proc.), a TVP 2 – 10,91 proc. (12 proc.)

http://chart.googleapis.com/chart?chxs=0,161818,12.5&chxt=x&chs=550x285&cht=p3&chco=224499&chd=s:KJIIb&chdl=TVP+1|Polsat|TVN|TVP+2|pozosta%C5%82e&chdlp=b&chl=15%2C96+%25|14%2C04+%25|13%2C72+%25|12%2C66+%25|43%2C62+%25&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+okresie+stycze%C5%84-wrzesie%C5%84+br.&chts=323232,14.5

Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)

(02.10.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.