Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była dyrektor kreacji Euro RSCG i McCann współautorką książki o reżyserii filmów reklamowych

"Reżyseria filmu reklamowego" napisana przez Katarzynę i Nono Dragović to nowa pozycja wydawnictwa Wojciech Marzec. Ukaże się na rynku 17 października br.

To książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana została przez fachowców z dwóch branż: filmowej (reżyser Nono Dragović) i reklamowej (Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, była dyrektor kreacji Euro RSCG, i McCann). "Reżyseria filmu reklamowego" ma pomóc osobom, które chcą się dostać do branży, a potem w niej utrzymać. Przeprowadza czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu reklamowego. Bogata jest w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych. Zaopatrzona jest w przydatny słowniczek slangu branżowego. (AMS)


(27.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.