Była dyrektor kreacji Euro RSCG i McCann współautorką książki o reżyserii filmów reklamowych
"Reżyseria filmu reklamowego" napisana przez Katarzynę i Nono Dragović to nowa pozycja wydawnictwa Wojciech Marzec. Ukaże się na rynku 17 października br.
To książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana została przez fachowców z dwóch branż: filmowej (reżyser Nono Dragović) i reklamowej (Katarzyna Dragović, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, była dyrektor kreacji Euro RSCG, i McCann). "Reżyseria filmu reklamowego" ma pomóc osobom, które chcą się dostać do branży, a potem w niej utrzymać. Przeprowadza czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu reklamowego. Bogata jest w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych. Zaopatrzona jest w przydatny słowniczek slangu branżowego. (AMS)
(27.09.2012)










