Najnowszy "Forbes" ukaże się w odświeżonym layoucie
Miesięcznik "Forbes" (Ringier Axel Springer Polska) odświeża szatę graficzną i wprowadza nowe rubryki.
Najnowsze wydanie magazynu, które dziś trafiło do sprzedaży, ukazało się już w zmienionej formie. Nowością jest m.in sposób prezentacji felietonów - każdy z felietonistów dostał odrębną kolumnę oraz wprowadzenie dużych zdjęć zajmujących dwie kolumny. W odświeżonym "Forbesie" będzie więcej infografik i niedużych ilustracji poszerzających treść artykułu. W magazynie pojawił się nowy dział - Historia. Winieta pozostaje bez zmian; wprowadzone nowości wydawca reklamuje jako istotną, ale nie całkowitą zmianę layoutu.
Do najnowszego wydania "Forbesa" dołączone będą trzy dodatki: lifestylowy dla mężczyzn "Quality Man", "Kto jest kim w polskiej bankowości 2012" oraz "Pieniądze na zdrowie" o rynku usług medycznych. Cena magazynu (11,90 zł) nie ulega zmianie. Odświeżenia szaty graficznej nie wspiera specjalna kampania promocyjna. (JF)
(27.09.2012)










