Telewizja Polsat planuje zmianę wizerunku, ale słoneczko pozostanie
15.12.2005, 09:28
Telewizja Polsat SA utworzyła dwa nowe działy. Do 20 grudnia wybierze zagraniczną firmę, która zajmie się zmianą wizerunku stacji.
Nowe działy powstają z inicjatywy dyrektora zarządzającego stacji Waldemara Dzikiego. Na czele Impresariatu stanął Marcin Perzyna, reżyser ostatniego festiwalu muzycznego TOPtrendy (organizatorem jest Polsat), związany m.in. z Teatrem Roma. Zadaniem działu jest ściąganie gwiazd do telewizji, szukanie nowych talentów i promowanie ich. Oprócz tego Impresariat zajmie się organizacją festiwali, konkursów i koncertów. Działem Nowe Media pokieruje Piotr Surmacki. To założyciel i do niedawna prezes Telecom Media. Pracował m.in. w Polskiej Telefonii Cyfrowej (operator Era i Heyah), Hewlett-Packard Polska. Zadaniem Nowych Mediów jest rozwijanie i koordynacja wszelkich form komunikacji interaktywnej z widzami (m.in. konkursy SMS-owe). Nie jest to jedyna zmiana personalna w firmie. Przed kilkoma dniami za porozumieniem stron z Polsatu odszedł Cezary Szkiladz, zastępca dyrektora programowego. - To stanowisko przez pewien czas pozostanie nieobsadzone – mówi Katarzyna Wyszomirska, rzeczniczka prasowa stacji. Polsat szykuje się do zmiany wizerunku. Modyfikacji ulegnie scenografia anteny, oprawa, powstanie nowe logo. Stacja obecnie wybiera firmę, która zajmie się przeprowadzaniem zmian. Zacznie pracę od 20 grudnia. W konkursie zostały już tylko dwie firmy (startowało sześć): amerykańska VIA (ViaWorldwide), która przygotowywała zmiany w ”Wydarzeniach”, oraz niemiecka Velvet. Nazwa stacji się nie zmieni, a w logo nadal będzie słońce. – Nowa oprawa ma być atrakcyjna i bardziej przyciągać widzów – mówi Katarzyna Wyszomirska.(MS, AS, 15.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










