Średnio milion osób ogląda nowy program Wojciecha Manna w TVP 2
Wojciech Mann (Fot. Michał Kołyga, Karol Piechocki)
"Kocham to, co lubię", nowy program Wojciecha Manna w TVP 2, po trzech odcinkach ma średnio 1 mln widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Program Manna, satyryczno-kulturalny magazyn z elementami talk-show, jest nadawany w niedziele o 17.20, od 9 września. Dwójka ma w tym czasie średnio 9,9 proc. udziału w rynku i wygrywa tylko z Polsatem (7,5 proc., stacja powtarza w tym paśmie seriale "Hotel 52" i "Przyjaciółki"). Liderem pasma jest Jedynka z 20,7 proc. udziału (powtórki serialu "Komisarz Alex"), a TVN ma 15,2 proc. (pasmo filmowe).
W grupie komercyjnej "Kocham to, co lubię" wypada znacznie gorzej, bo z udziałem 5,9 proc. przegrywa ze wszystkimi konkurencyjnymi stacjami: TVN ma 21 proc., Jedynka 14,7 proc., a Polsat 7,8 proc.
Najmniej widzów – 850 tys. – miał pierwszy odcinek programu Wojciecha Manna. Drugi i trzeci przyciągnęły już po 1,09 mln osób.
Wcześniej (do wiosny br.) Mann przez 19 lat prowadził w Dwójce "Szansę na sukces", która w ub.r. gromadziła średnio 2,2 mln widzów i miała 21,5 proc. udziału w rynku.
RUT










